תליית מראה בכניסה לבית – שירותי הנדימן מסביב לשעון

יוסי הנדימן מומחה תליית מראה בכניסה לבית,לתלות מראה זה די פשוט. עם זאת, יצירת אפקטים מדהימים ביופיים עם מראות היא דבר שאפילו המקצוענים מעולם לא חשבו עליו. מראות הן אחד המבטאים הביתיים הרב-תכליתיים ביותר, המסוגלים ליצור טרנספורמציה קטנה או גדולה בביתכם. מכיוון שהם מחזירים אור, תאורה יכולה להוסיף מיד ממד נוסף לחדר. אך תליית מראה כבדה מדי יכולה להיות אתגר, הדורש אחיזת פירור גבס או גבס או אפילו מסגרות חסונות ויקרות.

תליית מראה בכניסה לבית – איך לתלות מראה על הקיר

התחל במדידת החלל שבו ברצונך לתלות מראה. טעות נפוצה היא להניח ששטח הקיר הגדול ביותר יתאים למראה.
עם זאת, העובדה היא שאפילו פינה שנתלתה במראה דורשת יותר שטח מאשר מראה בצורת ריבוע.
כדי להבין את המקום האופטימלי למראה, שקול היכן האור הטוב ביותר יפגע בו. אם התקרה שלך נמוכה, התקנת מראה שקועה וגבוהה תתן לך את אפקט האור הטוב ביותר.

יוסי הנדימן מומחה למגוון רחב של עבודות כגון:

תליית מראה בכניסה לבית על ידי הנדימן מקצועי

לאחר המדידה בחרו את המיקום הטוב ביותר למראה והכינו את כל הכלים הנחוצים לכם. התחל במסמר פיסת עץ, כמו קיר גבס, ישירות מעל המראה ובזווית ישרה אליה. יש למקם ארבעה עד שישה ברגים דרך החתיכה כדי לעגן נקודות כאשר המראה תלויה. אין לקדוח בקיר הגבס; זה יפגע בעץ ובמראה.

כדי להרכיב מראה, צרף חתיכת עץ דקה לברגי מולי. קדח חור ליד החלק העליון של המסגרת והצרף את העץ לחתיכים. קדח חור דומה במרכז המסגרת והצרף את לוח המתכת לחלק העליון של המסגרת, באמצעות ברגי מולי. לוחית זו צריכה להתאים היטב למסגרת, אך אסור לכפות עליה. השתמש בברגים המצורפים כדי לעגן את הצלחת כלפי מטה.

יוסי מומחה בתליית מראה קטנה וגדולה

לתליית מראות גדולות נדרש חור קטן במרכז המסגרת למיקום תקין. יש לייצר את החור בעזרת מקדח רחב. זאת על מנת לאפשר לבורג להתיישב בעץ מבלי שיהיו מרווחי אוויר בין העץ למקדח. כעת ניתן להתקין את המסגרת על החור. השתמש במרווחי עץ כדי לשמור על יציבות המסגרת בזמן הרכבה.

בחלק מהמראות יש חומרת הרכבה מיוחדת. הם מותקנים באמצעות משקולות פליז או פלדה גדולות בחלק הפנימי והחיצוני של המסגרת. מראות אלה משמשות לעיתים קרובות למטרות דקורטיביות, כגון דלתות וחלונות. עם זאת, המראות הגדולות הללו קשות לנשיאה מכיוון שהן תופסות לא מעט מקום. הם תופסים לא מעט מקום בארון, אלא אם כן המראה מותקנת ישירות על סרגל הארון של הארון. מראות גדולות יותר עשויות להיות קלות יותר להזזה אם הן מותקנות על ידית דלת, למשל, ולא על פליז גדול או לוחית פלדה.

תליית מראה בכניסה לבית - איך לתלות מראה על הקיר

מומחה בהתקנת קירות גבס לכל סוגי מראות לבתים משרדים לאולמות סטודיו

ניתן להשיג תליית מראה גם בעזרת קיר גבס או שיטות הרכבה אחרות. במקרה של הרכבה בקירות גבס, יש צורך בכלים מיוחדים כגון פסי פינים ועוגנים. עם זאת, אם המראה דורשת תמיכה מהקיר, עוגן יעשה זאת. לפני שמתחילים בתהליך של תליית המראה, חשוב לבדוק אם יש לחות, העלולה להשפיע על בטיחות ההליך. התקנת קיר גבס נעשית לאחר ניקוי המשטח, שיוף כדי להחליק את כל המהמורות או הרכסים. כל גימור הדרוש ללוח הגזירה צריך להיחתך בעזרת סכין קיר גבס, אחרת ניתן לחבוש את שולי לוח הגזירה.

תליית מראה באמצעות ברגים או חומרת הרכבה דורשת סבלנות. עם זאת, המוצר המוגמר יהיה שווה את הזמן המושקע בפרויקט. לאחר סיום העבודה, חשוב לבחון באופן קבוע את אזור התלייה לאיתור סימני לכלוך ואבק. תחזוקה וניקיון שוטפים יוודאו כי אין סימנים מכוערים על המראה.

מה היה לנו עד עכשיו?