הנדימן דואג לשמור על מוצרי החשמל שלכם באמצעות מגן ברקים

מהו מגן ברקים ולמה צריך אותו?

מהו מגן ברקים – כולנו רוצים לשמור על מוצרי החשמל שלנו לכן אנו דואגים לכבות ולהדליק מהשלט ולא פשוט להוציא את התקע מהשקע כמובן אך מה לעשות שיש דברים שלא תלויים בנו אך במאמר זה תגלו את הדרך שבאמצעותה תוכלו להתגונן בפניהם.

מהו מגן ברקים?

מגן ברקים זהו אביזר שקונים שנראה כמו שקע חשמל גדול אך מגיע כתקע אשר מחברים אותו לשקע חשמל ואליו אנו צריכים לחבר את הצרכן, הטלוויזיה לדוגמא.

מה תפקידו של מגן הברקים?

תפקידו של מגן הברקים בראש ובראשונה היא להגן בפני עליית מתח.
עליית המתח עלולה לגרום לשריפת מוצרי החשמל שלנו ועל כן המציאו אותו בשביל להגן עליהם בפני התופעה הזאת.
בשביל להתקין מגן ברקים פנו לחשמלאי מוסמך בירושלים.

איך עליית מתח נוצרת?

עליית המתח נוצרת בראש ובראשונה בעקבות ברקים באנטנות הישנות על הגגות שמובילות לנקודות תקשורת אצלנו בדירה וחל בעמודי החשמל של חברת החשמל וכך נכנס לנו מתח גבוה לבית.
בעליית מתח עלול להיווצר זרם גבוה ומפסקי החשמל צריכים לקפוץ מיידית על מנת לנתק את החשמל אך גם מיידית לא מספיק וכבר סביר להניח שאחד המוצרי החשמל שלנו נשרפו..

סיבה נוספת לעליית מתח היא דווקא הפסקת חשמל וזה למה? מכיוון שכאשר מתח החשמל חוזר לוקח לו כמה רגעים להתייצב ולכן סביר להניח שיהיה מתח גבוה מעל לגבול הסביר לפני שיתייצב ושוב נהיה בסכנת של שריפת מוצרי החשמל.

מגן ברקים

הגנה כוללת לכלל מוצרי החשמל

אביזר נוסף שמונע מאיתנו את הטרחה להתקין מגן ברקים לכל מוצר חשמל בנפרד הוא מגן הברקים הראשי בלוח החשמל וזהו אביזר אשר מתקינים בלוח החשמל הראשי ממש לפני המפסק הראשי ובשיטה זו אנו בעצם מגינים על כל מוצרי החשמל בדירה וגם חוסכים בכסף ובמקום!

*במידה והחלטתם להשאר עם מגיני הברקים הסטנדרטיים חשוב לשים לב לגבי מנגנון השהייה.

מנגנון השהייה

מנגנון ההשהייה במגן הברקים מבצע הגנה בעיקר מעליית המתח, הכוונה היא שכאשר יופסק החשמל בדירה יש לחכות 3 דקות לאחר חזרת החשמל על מנת שתוכלו באמת להפעיל את מוצרי החשמל וזה אפילו לא לבחירתכם, מגן הברקים הספציפי הזה מבצע לכם את הטיימר הזה באופן אוטומטי ולא מעניק גישה לחשמל אלא רק לאחר הזמן שנקבע לו שלרוב הוא 3 דקות.
בצורה הזאת תוכלו בעצם להיות רגועים לאחר חזרת החשמל כי יש לכם ממש 3 דקות שלמות להתייצבות המתח בחזרה.

להזמנת שירות והתקנת מוצרי חשמל